20110811

journey har skrivit don't stop believin', för alla looosers som inte visste redan! eller var det bara jag?

livets ironi. det bara måste vara när jag offrar mig för ica och slutar med stor bokstav när hon samtidigt offrar sig för mig och börjar med stor. helt ärligt är det mycket skönare att skriva utan någonstans.

jag vaknade nyss. jag hatar att sova bort en hel förmiddag. jag börjar bli gammal... jag gillar morgonsolens strålar som är iskalla men ändå värmer. men sova är skönt. speciellt när det man drömmer är bra.

nu ska jag titta på one tree hill och sen ska jag städa mitt stökiga rum. och om fem och en halv säsong av one tree hill ska jag anordna ett stort fett gossip girl marathon med alla som vill vara med!

Julia

Bara för att jag inte vet vilka bilder som är godkända blir det en på enbart mig idag!

Inga kommentarer: