20110926

and if a dubble decker bus killes the both of us, to die by your side is such a heavenly way to die

önskelista: 1. the smiths-samlingen på vinyl. 8 lp för 1599 kronor. pengar alltså</3 2. alla fina frisyrer samtidigt; dreads, färgglatt, och sextiotalssvall på en och samma gång. 3. en ny sträng till fridas gitarr. jag råkade stämma av den och det blir säkert pissdyrt att fixa. pengar </3 4.sällskap. jag är så ensam men samtidigt vill jag bara dra mig undan ännu mer. 5. lite mer flow, tack! universum arbetar mot mig. när det väl händer saker så är det på flera ställen samtidigt. det är ju något magiskt med det...

imorgon ska jag försöka dra mig iväg till någon secondhand och pröva klänningar! eller kanske till och med åka ut till vårt kära lilla köpcentrum! och det bästa på hela veckan händer imorn : house! ja, imorrn blir en bra dag. jaaaaa.


 
nu ska jag fortsätta kolla på 500 days of summer. det skulle nog kunna vara världens bästa film.

Inga kommentarer: