20110907

as i walk in you get up to leave

denna underbara dag har bara gått käpprätt åt helvete. mamma har varit så otrevlig.  det började när vi fikade och jag tog min tredje kaka (okej, tre är inte lite men dom var SMÅ) och mamma börjar tjata på att jag äter för många kakor och är onyttig och "får väl ta och hejda mig". TACK, LIVET VAR JU INTE SVÅRT NOG INNAN. alltså, det är ju som balsam för själen.


har varit på second hand och köpt mig en hatt. blev även kompis med en skateboard som antagligen kommer bli min död. den fick iallafall följa med hem.

dessutom såg jag vääääärldens snyggaste tjej på erikshjälpen. hon var smal som en sticka och hade långa fina dreads och knästrumpor och en söt kille. och då tänkte jag att TACK MAMMA FÖR ATT JAG INTE FÅR ÄTA KAKOR. FORTSÄTT SÅ SÅ KANSKE JAG OCKSÅ BLIR ANOREKTISK TILL SLUT.

äsch.pappa vill säkert köpa godis till mig sen!





och varför ska bloggers nya grejs vara så jävla jobbigt? vem gav blogger en egen vilja? det var dåligt gjort. mycket dåligt gjort. alla inlägg jag försöker med blir bara hej-kom-och-hjälp-mig-blogga-för-det-kan-jag-uppenbarligen-inte-själv.

Inga kommentarer: