20110908

och när paniken bryter ut

träffade julia för första gången på evigheter, mycket trevligt. har saknat det.
när jag skulle gå till bussen insisterade klas på att köra mig hem. det kändes faktiskt hemskt besvärligt av mig, eftersom han verkade vara på väg att gå och lägga sig och jag bor på prick andra sidan stan. samtidigt som han tog sina bilnycklar sa han på ett bestämt, lite tyskt vis "om du säger 'nej', så är du besvärlig." så det var bara att hoppa in i bilen.
ungefär: tack och förlåt klas, jag känner mig som en jobbig tjej men inser även att du är en vuxen människa som kan ta egna beslut. så mest tack, antar jag.

Julia, jag glömde tipsa men har du hört Bon Iver's självtitlade skiva? tror du skulle gilla den. och vi måste ses och kolla på chatroom snart, bara VÅGA se den utan mig! (<3)
bebisarna!

Inga kommentarer: