20111003

Cause waking up without you, is like drinking from an empty cup

yeeeeah. alla goda ting är tre och matchar! (röd, mysig morgonrock+cherry coke+wild cherry body butter)
imorgon är det marknad. för andra året i rad är den bombhotad och igår sprängde dom till och med informationshuset. men ja, vi patrioter är redo att dö för våran rättighet att gå på sannamarknaden varje oktober så fuck yeah att vi åker dit.
julia var här förut, det var mycket trevligt. vi pallade äpplen och gjorde världens bästa äppelpaj, och åkte lite skateboard. jag ska tvinga julia att lära sig åka som en man!


Tre småsaker som jag älskar senaste dagarna:
1. När jag var ute och sprang i elljusspåret här intill så mötte jag en helt lilaklädd tant som var ute och gick med stavar. Hon log stort när jag kollade upp mot henne, jag log tillbaka och sen hade vi passerat varandra.
2. Igår hittade jag en enda ensam maskros (favoritblomma!) mitt i gräsmattan. Fastän det redan är oktober! Den här verkade vara mycket gulare än dom på våren, men det var nog bara för att den var extra envis och allt annat bytt färg till rödbrunt.
3. Förut när jag gled fram på skateboarden fick jag en underbar känsla. Jag bara flöt fram och brädan var en förlängning av mina fötter och jag hade full kontroll. Förut har jag bara ramlat runt och varit rädd att göra mig illa. Men idag, idag gick det äntligen perfekt.

Inga kommentarer: