20111006

varför allting skiter sig

1. jag kommer missa första bandet i linköping, vilket är bandet jag mest av allt i hela världen vill se ungefär. ingen kunde tala om för mig att bilen jag åker i kommer bli sen till festivalen, och eftersom jag vill ta ett tåg istället är jag bara otacksam och hemsk. (just nu sitter frida och pratar argt i telefonen och berättar om hur otacksam och hemsk jag är.)
2. vi bokade biljetter för sent, så vi har ingenstans att sova eftersom masslogin är fullbokad. det är ett ganska stort problem eftersom det inte är sommar och man bara kan . . . lägga sig någonstans.
3. jag hör mycket elaka ord om mig sväva in genom dörren, vilket leder till nummer
4. jag har blivit fett jävla opepp på allt och vill lägga mig och dö ungefär.
5. bensin och dess höga pris är djävulens påfund.

fan. orkar liksom inte.

Inga kommentarer: