20111109

lista/hår

tre saker jag hatar:
3. att behöva ställa in saker för att man är sjuk. hur hemskt det är att gå hemma och göra ingenting och tänka på allt man kunde ha gjort och känna sig elak och lat.
2. fransk manikyr på tånaglar. superäckligt (jag har målat mina helsvarta, men det är endast på grund av abstinensbesvär. efter åratals pillande och fixande med nagellack får jag inte ha det (caféregler) så tårna och min självrespekt får lida.)
1. "ååh nej förlåt jag kan inte ses om tio minuter vilket vi bestämde för cirka en vecka sen, sorry darling"

tre saker jag gillar:
3. bli så pepp så man nästan spricker och måste ringa mamma bara för att få bubbla glitter-bubblor lite
2. stearinljus. vintern, jag hatar dig, men det kan gärna få vara mörkt dygnet runt om jag bara få ha gott om stearinljus.
1. hemmagjort chaite/kladdkaka. (tänkte skriva något djupt här men allt lät så mesigt.)

Inga kommentarer: