20110911

dimanche

idag ser jag stora feta tjocka gråa moln. det är sånt som gör att jag blir på bra humör. glad. ett litet leende. idag är jag trött. igår var jag hos elin en stund till sisådär halv ett och tittade på ice age 1. alltså dom filmerna är stört roliga. ska dra dit någon gång i veckan och titta på dom andra två, haha.

fredags var kul med kulikulikul. var med hanna högjen och lite människor hemma hos hannas kompis. det var finemangen själv.

nu ska jag äta sen blir det till att plugga mandarin!

jag och linnéa i fredags

1 kommentar:

Linda sa...

Hej o Tack för att Du kikade in på min blogg ;-) Strösslet hade jag tur o fick med mig hem från våtr resa till USA. Ja, strössel finns det ju i många varianter hemma i Sv men såklart ännu fler i USA. Kanske kan du hitta på bakyllan nånstans... jag återkommer till dig om jag hittar!!

// Linda