20110827

love is in the air

jag har kommit på en sak som jag älskar. bröllop. hur fint är inte det? jag vill gå på massa bröllop. se ljuset i deras ögon när dom går ut ur kyrkan (dom vill egentligen springa och hoppa upp och ner av lycka). eller när man hör att dom darrar på rösten av nervositet och måste svälja flera gånger för att inte bryta ihop och börja gråta.

för att inte tala om bruden.

jag var på bröllop idag och dom var superdupermegasöta och glada och deras barn var superdupermegagulligt. även om jag var så trött att jag egentligen inte orkade så var det extremt värt!

jag fick något ryck och kom fram till att jag borde locka håret oftare, synd bara att det tar sån tid...


det är synd att man är en hora om man har röd klänning på sitt bröllop och en jämställdhetsbrytaregrej om man leds av sin pappa. om det inte var så skulle jag göra både och! men jag får väll gå själv i en vit klänning.

3 kommentarer:

juliaerica sa...

du FÅR ha röd klänning. jag tror inte att dom som kommer (som är släkt och vänner till dig eller mannen) kommer att döma dig till hora ;)

Hanna sa...

åh vad fin du är i lockigt gumman! <3

juliaerica sa...

tack hannipannigulli :D

och till (mig själv tydligen) så kommer jag nog ha en smygröd. så att alla blir... är den vit? nej eller röd eller....???? fattar inte:(