20110812

three words, eight letters, say it, and i'm yours. (fortfarande det bästa)

jag gillar inte att prata om mig själv. i regel undviker jag det till stor del. jag berättar sällan allt för någon, bara om det dödar mig. hur ska det få mig att må bättre om jag låter någon annan ta del av min skit också? så jag tränar. inte stört mycket utan ibland när jag inte orkar tänka. jag kan springa allt jag har till dålig skrikmusik bara för att få det ur mitt system.

jag mår bättre i en dag. sen vill jag träna igen. men då orkar jag inte. då tittar jag på serier istället. drömliv. problemen löser sig alltid och det man tycker ska vara, ja, det blir helt enkelt. alla ser perfekta ut. dom har det perfekta håret, den perfekta kroppen, perfekta tänder och dom har sig själva. finns det på riktigt?

dom skapar ett ultimatum som alla vill vara. alla tjejer vill vara hon med blankt hår som alltid är platt och den platta magen. dom vill ha den perfekta killen som har ett sexpack men ändå är mjuk på insidan. vända den dåliga killen till sin dröm.

det alla tjejer vill ha är omöjligt. du blir bara lycklig när du släpper loss och låter dig själv vara lycklig.

xoxoxoxoxoxoxoxoxo Julia

Inga kommentarer: